På med tajtsen!

Examen gick bra. Vad jag vet. Får veta hur det gick på riktigt nästa vecka så håll tummarna!
Nu har jag bara en exam kvar också två uppsatser på det. Nästa tisdag klockan två är det jag som är FRIII. Då ska jag åka hem och slöa i soffan HELA kvällen! Jag längtar! Men fram tills dess är det plugga som gäller.

Ikväll ska jag iväg på volleyboll för första gången. Jag har inte träffat nogon jag ska spela med och har inte tränat sedan i februari i Sverige. Det är alltså inte speciellt seriöst vad jag fattat men kul ska det bli! VOLLEBOLL!!! Som jag längtat.
Tyvärr kommer den alltid vara sent på torsdagar vilket gör att jag får vinka hejdå till bar night men volleyboll är fanimej så mycket roligare!

Dags att dra på tajtsen och damma av knäskydden!

Kan undra hur det är med lilla spänsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0