En kväll i St.Kilda

I torsdags åkte jag ut till St.Kilda där Linda bor på ett hostel. Oslo heter det faktiskt. Fråga mig inte varför.
I St.Kilda finns det iallafall en pir där man hört att det ska finnas pingviner. Har hört från de flesta att pingvinerna bra är en myt som dumma turister går på men vi gav oss ut dit och visst fanns de minsann, (kanske ingen överraskning då Linda varit där kvällen före, men ändå!) och jag lyckades fixa något bildbevis.


Söt

Inte så stora, men högljudda var de!

Denne lille skit vände sig sedan helt om och bajsade demonstrantivt i vår riktning.

Besöket till piren var iallafall över förväntan. När Christoffer och jag var där sis var det enda vi fick se en havsråtta..

Ett ställe man garanterat måste ta framtida besökare!

Kommentarer
Postat av: Josefin

åååååh!

2010-04-17 @ 16:44:16
Postat av: Lina

Det är bara att komma hit! ;)

2010-04-18 @ 06:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0