Fredag imorgon!!!

Jag skippade övertiden idag. Det fanns ingen ork kvar i kroppen. Ingen ork alls. Imorgon blir det inte heller någon övertid. Det är ju fredag! Min sista arbetsdag på två veckor. På söndag bär det av mot värmen i Malaysia. Det pirrar i magen bara av att tänka på det. Dels för att jag inte varit i KL ordentligt på väldigt länge och självklart också för att tidigt på tisdag morgon åker jag ut till flygplatsen för att möta upp min fina pojk som kommer med flyget från Melbourne.
Åh vad det kommer att bli bra. KL, värme mamma, pappa och Chris!
Dock går väl tiden så snabbt att jag knappt hinner märka att jag varit där.

Jag har inte varit speciellt flitig på bloggandet nu i slutet men jag skyller på jobbet. Men det är lätt värt det. Jag var i Sverige en vecka och åker bort i två veckor nu och jobbar jag fyra kvällar till när jag kommer hem så får jag full lön. Jag har tur att jag kan göra som jag gör!!! Snäll chef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0