Jag vill gifta mig!!!!!

Ikäll gick filmen "Because I said so" på tv och Efva och jag bestämde oss för att titta på den. Det var en väldigt stressande men helt ok film. Något som vare så mycket mer än helt ok var bröllopstårtan precis i slutet av filmen. Seriöst. Den var helt sjuk. Svartvit med röda rosor. Den bara skrek "LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA! Kom och ta mig!!!!!
Nu har jag bestämt att så ska bli min bröllopstårta. Förlåt Christoffer, du har inget att säga till om. Men allt jag gillar gillar du.. ikke sant?! ;)

Men seriöst, vem skulle INTE gilla denna?
Jag skulle kunna gifta mig med en ko om jag fick den här tårtan. Okej, kanske inte men nästan..

Jag är kär...


Kommentarer
Postat av: josefin

jag tycker man kan få ha den som födelsedagstårta också. till exempel om man nyss har fyllt 20 och saknar sin pojkvän.

2009-11-01 @ 22:23:20
Postat av: Lindie

den maste du ha!!!

2009-11-07 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0