Förrvirande

Christoffer och jag har kommit fram till att det är väldigt många länder och planer för oss just nu och vi gillar att förvirra människor med det.

Det hela börjar med:
Christoffer är Norsk, jag svensk
Jag har bott i Malaysia i tre år
Chris har bott i Belgien i tre år
Pappa bor i Malaysia
Jag bor i Norge
Chris och jag träffades på jobbet i Norge
han bor nu i Australien
jag är kvar i Norge
Min mamma bor i Sverige
Chris bror Alex bor i Norge
Chris föräldrar bor i Wien
Vi har precis varit tillsammans i KL
I november kommer Chris till Norge
Sen åker vi till Sverige
Efter det kommer jag till Wien till nyår
Åker hem och packar
För att sedan flytta till Australien i februari.

Klå den ni!


"So, you're norwegian but you live in Australia and you come from Sweden
but you live in Norway and your dad lives in Malaysia?!" sa sångaren, gav
upp och gick därifrån för att senare komma tillbaka och lära Chris "to blow"


Kommentarer
Postat av: sophie

GULL!

Ni ar bra forvirrande ni tva, men vem har sagt att det ska vara enkelt :)

2009-10-27 @ 06:59:33
URL: http://karinsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0