PINK here I come!

För några år sedan var jag rätt galen i Pink. Hon var min favoritartist tillsammans med Avril Lavigne. Imorgon har hon konsert här i Oslo. Tone och jag har gårr och pratat på jobbet om att vi ska gå ganska länge men när vi väl tog oss för att boka biljetter var de slutsålda.
I veckan som gick var det dock tävlingar på Energy om just biljetter till Pink. Vi provade en gång i torsdags utan framgång och missade de första två på fredagen. Sen kom sista chansen och vi ringde från varsin telefon. Jag kom fram först men var för tidigt ute. Nr 10 skulle man vara. Men Tone lyckades pricka rätt. Det man skulle göra var att svara på en fråga. Tone svarade rätt och imorgon ska vi på Pink! I princip gratis!

Sa jag att vi också är uppskrivna på gästlistan till efterfesten? Inte för att jag ve om Pink kommer att vara där men ändå! Jag är glad och väntar mig en kul kväll imorgon.

Mindre kul är det att Trond är borta på tisdag och jag därför måste kliva upp klockan 5.
Äsh, sova kan man göra någon annan gång!
(Var på väg att skriva sova kan man när man dör men.. ja, det är ju jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0