Tröga Lina

Ja. Det här med att blogga verkar inte vara min grej. Ujuj. Jag lovar mig själv att den här helgen ska jag minsann skriva något sen helt plötsligt ligger man där på söndag kväll och har inte skrivit ett jota. Jaja, jag är seg och det vet nog det flesta som läser den här bloggen med så jag hoppas på överseende :)
Jobbat mycket övertid på sitone. Pengar pengar!

Om en vecka är jag hemma i Hudik! Wie! Sen några dagar efter det KL och sen Melbourne och Chris. YAY!!! Ska bli så otroligt kul. Och skönt! Bort från det här livet ett tag. Less på Norge nu!!!

Nej nu måste jag spinga iväg och möta upp Christina. Var ett tag sedan sist igen så nu är det dags!

Kommentarer
Postat av: sophie

Vill ha updatemail från australien sen när du kan slita dig från pojken din

2009-05-18 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0