Andra veckan

Nu sitter jag här på Chris rum igen medans han är på lektion. Sitter och laddar upp lite bilder på facebook. Hinner inte förminska dem och lägga upp dem här än för lektionen är slut om en kvart och då är det lunchdags. Men är jag duktig så ska jag lägga ut lite bilder ikväll. Hemma blir ju det mitt på dagen ändå så.

Är iallafall inne på min andra vecka här i landet down under. Jag har fortfarande inte förstått att jag faktiskt är här. Jag går och väntar och väntar men nej, det verkar aldrig riktigt komma in helt i mitt huvud. Jag är liksom teoretiskt här men inte helt.

Allt är bra här annars. Vi har inte gjort något speciellt utan mest vandrat runt i stan och tittat. Vi var upp i ett höghus (kommer inte ihåg vad det hette) häromdagen och tittade på utsikten. Mest njuter vi bara av varandras sällskap. Det är helt underbart att få vara tillsammans igen! Tre månader är allt för länge! Så just nu är livet bra. Jag längtar inte ett dugg tills det är dags att åka hem igen och åka tillbaka till Norge och jobbet. Det känns nu att den är semestern var välbehövd!

Men nu kommer Chris snart. Magen kurrar!


Update: Såg nu förresten att det går att dela med sig av album med dem som inte har facebook med så är det någon som inte orkar vänta är det bara att slänga hit emailadressen :)

Kommentarer
Postat av: lindie

och du var minst sag värd den semestern med vännen min! njut (: jag älskar dig.

2009-06-01 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0