Vårigt!

Solen skiner här i Oslo! I veckan kom det säkert nästan två decimeter snö men den är som bortblåst och det är rikitgt vårmysigt här just nu. Fortfarane liite kallare än vad man önskat men åh så härligt!

Linda tvingade ut mig och vi tog en promenad ut i solen. Gick förbi en sväng på Waynes och hanmade nere på Aker Brygge. Det är en väldigt mysig plats vid vattner här i Oslo. Finns en massa restauranger och så. Där satte vi oss iallafall i en trapp och njöt av goda mackor. Sen fick vi syn på Mattias som bor med oss så vi gick och satte oss med han och hans kompis och höll dem sällskap en stund. De kommer från Söderhamn av alla ställen!
Efter någon timme begav vi oss hemmåt igen och nu har Linda gått iväg på träning. Själv ska jag börja plocka lite i rummet och även packa inför hemresan nästa vecka. Ska nämligen ta med mig så mycket jag kan hem så att det inte blir allt för mycket kvar här. Blir nog till att ha två rullväskor. Det blir intressant på tåget!

Är på bra humör idag. Allt är på topp. Tänka sig vad frisk luft gör mycket. Jag borde gå ut mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0