Tidigt

Ok, så här tidigt var det länge edan jag var vaken. Eller jo, sist jag började 7 för några vecvkor sedan så. Inan det var det nog lääänge sedan.
Det har blivit två kvällar med övertid i veckan och det verkar som att det kan få bli idag med. Jag ska iallafall börja en timme tidigare idag. Blir det övertid så blir det till att jobba i tretton timmar! Just nu har jag inte hunnit bli sliten så jag njuter nästan! Man måste ju passa på medans man får jobba!
Igår blev vi även bjudna på lunch. Det var otroligt uppskattat av en kall lagerpersonal!

För övrigt så är det värsta vinterlandskapet utanför. Igår när jag var på väg till jobbet tänkte jag att det verkligen började bli vår. När jag sedan gick ut på "rök"pausen så snöade det. Sen snöade det konstant hela dagen fram till kvällen. Först blev jag lite sur men nu då jag sitter här och tittar ut njuter jag mest. Slottsparken såg helt magisk ut igårkväll med all snö på träden.

Dock betyder snö inne i Oslo plask så nu ska jag plaska mig iväg till tåget!

Ha en fin fredag den trettonde gott folk! (För övrigt andra månaden i rad.. scary shit!)

Kommentarer
Postat av: Sophie

jobba på gumman. jobba på.

2009-03-14 @ 11:47:18
URL: http://karinsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0