Söndag

Jahapp. Då var ännu en vecka avklarad. Ibland tycker jag att tiden går väldigt segt medan jag samtidigt tycker att det bara är måndag och fredag hela tiden. Att tiden går snabbt är något väldigt positivt. När det absolut bästa med Norge nu försvunnit härifrån känns det inte lika frestande att stanna kvar här. Just nu ser jag mest fram emot maj, en lång flygresa och en väldigt speciell person som står där och väntar när jag kommer fram.
Den här veckan har varit en vecka fylld av saknad och längtan. Jag saknar närheten. Att veta att han finns där och att han bara är ett samtal bort. Inte trettio timmar och x antal tusenlappar..

Helgen har blivit väldigt lung. Som vanligt för mig alltså. Nu om dagarna ligger jag mest och degar i sängen och äter. Det är ju det jag gör bäst! Om man räknar bort att shoppa. Men det får inte Lina göra nu. Nej hon ska spara pengar nu minsann. Det har nämligen inte gått som tänkt på den fronten fram tills nu. Det är helt enkelt bara för kul med nya kläder!
Min största aktivitet  sen i fredags har varit att ta trikken till Oslo S och möta upp Linda som var hemma i Sverige i veckan.
Kul att ha dig hemma igen stumpan! Så vi kan bara buttra tillsammans ;)

Nu skriker boken på mig. Läsdags! Somnar väl som vanligt efter någon sida.
Jag börjar bli mer och mer lik min kära mor för varje dag som går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0