Myslördag

Det blev en tidig kväll för mig igår vilket ledde till att jag vaknade klarvaken vid 8. Tvinhade mig iallfall att somna om en liten stund till. Efter ett snabbt samtal med Chris fick det bli en lång var dusch och sedan en sväng på stan som blev en väldigt lång sväng som vanligt. Linda och jag vandrade runt och jag shoppade faktiskt NÄSTAN ingenting! Jag är stolt över mig själv! Dock var jag ruggigt sugen på en Rolling Stones-tisha som jag till och med fått lov att köpa men nej på H&M tycker man tydligen att det är smart att bara ha 8 stycken 34:or och möjligen någon 36:a. Jag vill ju inte ha en korvskinnströja. Kan vara möjligt att det fann fler i min storlek som blev kära i tröjan men jag är rätt arg på H&M just nu. Smala människor också..

När vi kom hem bänkade vi oss iallafall framför "The Notebook." Åh, vilken film. Båda två satt och tokbölade då den var slut. Väldigt väldigt fin men otroligt sorglig!

Ikväll är överaskningsfesten för mig kära kusin Josefin som ska fylla hela trettio år. Så helst av allt hade jag velat vara där och grattat henne men bor man i Oslo så gör man. Fick ett infall igår att försöka hitta en sista minuten och bara åka över dan typ men SJs internetsida ville inte samarbeta med mig tråkigt nog. Jaja, jag får träffa henne längre när jag väl kommer hem i påsk istället. Lääängtar kusin!


Så här ser hon ut. Bästa kusin! Nej Josefin, du ser inte ut att vara en dag över nitton!





Om lite mer än en vecka så är jag hemma. Det ska bli några helt underbara dagar!

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Sophie

åh jag vill oxå ha en sånn tröja. love it

2009-03-28 @ 23:34:00
URL: http://karinsophie.blogg.se/
Postat av: josefin

kära fina lina, du var ändå där! jag hade skylten med mig och såg bilderna på dig på väggarna.

och det ska bli så himla kul att träffas till påsk.

2009-03-29 @ 16:08:00
Postat av: UB

Vi tänkte på dig så du var med!



Kraaaaam

2009-03-31 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0