Internetkrångel

Sitter på ett internetcafe lite snabbt nu før internet vill inte fungera hemma. Enda gångerna det fungerar ær på morgonen nær jag ka prata med Autralien. Jag ær otroligt glad øver att det fungerar då iallafall! Imorgon skulle førhoppningsvis en tekniker komma och kolla vad det ær som ær fel så jag hoppas kunna surfa hemifrån iallafall från fredag. Håll tummarna!
Hoppas alla mår bra hemma!

Nu ska jag hem och lægga mig i sængen och læsa stieg larson. Inne på andra boken nu. Tack kæra kusin Josefin før påtvingningen. De ær dritbra! ;)

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: josefin

men hurra, du läser böckerna! vad kul! jag visste att du skulle gilla dem :)

2009-03-19 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0