I said BURR!!

Idag blev en kall dag på jobbet. Halva dagen fick vi nämligen vara på ett stort lager och prisa kläder. Det var ungefär som att stå ute. 35 stativ. Snabbt gjort tänkte vi. Efter fyra timmar gick vi hem med inte mer än sju stativ klara. Det blir alltså en heldag på kalla lagret imorgon med. Ni skulle se högen med kläder jag lagt fram för imorgon!

Det värsta som finns när man är trött är att frysa också. Det tar så mycket onödig energi. Därför ska jag sova nu så jag är pigg och glad imorgon! Fredag!
Känns som att veckorna bara består av måndagar och fredagar. Positivt, väldigt positivt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

jag funderar på norge till sommaren :)

See u there?

Btw så ska jag till Oppdal i norge mellan 23-27 april. Långt från oslo?

2009-03-07 @ 12:17:13
URL: http://karinsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0