Huvudvärk

Idag blev en heldag på kalla lagret. Men eftersom vi hade fullt upp hela tiden och sprang runt så slutade det med att jag faktiskt hade tagit på mig för mycket kläder och blev svettig. Imorgon blir det en halvdag där med. Minst. Tydligen ska Tone, som jobbar på lagret med mig, och jag dela dagen och vara halva dagen var på vårt eget lager. Det ska bli lite skönt. Jag börjar bli lite trött på två pojkar jag varit med hela dagen idag och känner att några timmars paus vore nog bra. Annars kanske jag får ett eller annat utbrott..

Igår fick jag jobba övertid! Självklart tackade jag ja då vi knappt får jobba över något alls just nu. Men egentligen skulle jag ha åkt hem och lagt mig. Hade huvudvärk hela dagen och den har även förföljt mig hela dagen idag. Börjar fundera på om det är att jag spänner nacken eller något för sover det gör jag. Inte stressar jag speciellt mycket nu för tiden heller. Hoppas på att det är bättre imorgon iallafall. För då får vi tydligen också jobba över. Härligt! Money money!
Fast då blir det inte att jobba över själv som igår. Det är den bästa övertiden. Tiden går så snabbt och jag vill få gjort allt Trond bett mig om innan jag går hem. Jag älskar utmaningar! Som Monica säger i Vänner. Compete with myself? That's my favorite kind of competition!
Var iallafall skönt att höra då man kom till jobbet att Trond tyckte att jag kommit långt och jobbat bra igår. Slitet blir så värt det!

Nej, nu väntar ett samtal från kära mor och sedan soooova! Imorgon får jag sovmorgon för Chris är på study group. Att börja plugga ser jag inte fram emot än. Peppa mig någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0