Det här med tidsskillnader

Jag (överlycklig) : Heeej! Grattis!
Chris: Öhm tack men det är inte min födelsedag än.
Jag (vill ha rätt) : Joho, klockan är ju tolv!!!
Chris (dumförklarar)  : Nej Lina, den är bara tio
Jag: Fan!

Jag kom på på lunchen att klockan var tolv och den 28 är nämligen Christoffers fördelsedag. Jag ville vara den första att gratta honom men räknar självklart fel på tiden. Jaha, det var visst tio timmars skillnad och inte tolv. Det är inte lätt när det är svårt och det här med tiden har minsann alltid varit svårt!
Tekniskt sett så fyller han ju inte år än. Inte här. Men där borta så. Den jäkeln får en lång födelsedag han.

Fick bli två samtal istället så nu är han minsann grattad!

Grattis igen Chris!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har kommit på en ide :D

När du åker till Chris så måste ni webcama me mig så jag får se hur han ser ut :) Du måste ju ha mitt godkännande ;)

2009-03-28 @ 11:24:02
URL: http://karinsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0