Berg- och dalbana

Helgen blev bra. Lördagen blev en heldag med Linda på stan och jag lyckades klara mig från att köpa något alls. Förutom ny bodypeeling för min var slut. Dnart så har jag lika mjuka armar som Linda! Okej, kanske inte fullt så mjuka men nästan. Det är verkligen jobbigt att inte shoppa. Linda tyckte att jag förstörde. Hon tappade sitt sug då jag aldrig handlade och knappt provade något. Det är nämligen så att jag och min fina pojk har en liten överenskommelse att vi inte ska shoppa något innan jag är nere hos honom så vi kan shoppa tillsammans. Vill vi ha något är det kort som gäller. Eller köpa i smyg men det funkar ju aldrig bra med skuldkänslor och skit. Tydligen har vi även rätt bra koll på varandras garderober märkte jag då Chris frågade vad jag hade för tröja på mig när jag lånat Lindas. Tyck att vi är töntiga men jag ser på det som otroligt ekonomiskt.
Linda lyckades hitta en del fina kläder iallafall. Avis!
På kvällen blev det tjejförfest här i kollektivet. Slutade med en otroligt rolig kväll med mycket skratt!

Sen igår rörde jag inte mig många meter. Det var sängen som gällde. SKÖNT!

För övrigt så är det mesta lite av en berg- och dalbana just nu. Tankar och känslor som flyger runt och gör mig tokig. Jag kan vara glad i en stund för att i nästa bara vilja sitta i ett hörn och gråta. Allt dåligt har liksom en tendens att komma samtidigt. Vore så mycket skönare att få en liten dos lite oftare istället.

Just nu önskar jag bara att jag var i Australien i den trygga famnen på den bästa killen man någonsin kan hitta.
Saknar. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är duktig som är ekonomisk Lina.

Jobba mycke å gå inte ut, då behöver du inte köpa kläder för då behöver du inte visa dig ute ;)

Misss uu

2009-03-23 @ 19:29:28
URL: http://karinsophie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, det låter ungefär som om att ni varit sambos jättelänge med gemensam ekonomi :p tokfia

2009-03-25 @ 11:01:50
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0