Nyttiga Lina

Idag skulle jag göra gröt till middag för jag tänkte att det var väldigt lätt och jag hade ingen ork till något annat. Sen märkte jag att alla skedar var i diskmaskinen och då blev det helt enkelt för jobbigt. Då kom jag på den smarta iden att äta glass istället men kom på att det var samma problem där. Öppnar då glatt diskmaskinen, plockar ut en sked och tar mig en skål glass till middag.
Tur att vi har Sanjin som fått hem gratis pannkakssmet från jobbet och göder oss.


För det som undrar hur det är med mig så är det ganska bra just nu. Saknar Christoffer gör jag självklart men nu kan jag iallafall sova om nätterna. Vi hörs nästan varje dag vilket hjälper otroligt mycket. Det man får göra mer är att bara se fram emot början av sommaren då jag åker ner och hälsar på. Det ska bli helt underbart! Snart ska biljett bokas!
Nu tänkte jag skriva att jag glädjer mig men kom på att det inte riktigt var riktigt korrekt svenska. Det ska bli otroligt kul och jag längtar! :)


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Skönt att höra gumman men du får allt ta och bättra på menyn - vad hände med recepten jag skickade???

2009-02-20 @ 12:29:58
Postat av: Anonym

Vad skönt å höra att du mår bra.

Kör på glass. Det gjorde jag en dag innan jobbet när ja inte hann laga, å det funkade fin fint ;)

Förra helgen blev det Ben&Jerry för hela slanten så man kan klara sig på glass. Trust me ;)

PUSSS

2009-02-22 @ 14:44:24
URL: http://karinsophie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mkt glad att hör possitiva nyheter!!! Mkt glad att hör någe från dig överhuvudtaget främling;) Ha det bäst! pussss

2009-02-24 @ 19:38:48
URL: http://sofieeriksson1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0