Hoppsan

Här var det ett tag sedan man uppdaterade märkte jag. Ska bli bättre på det nu. Ganska mycket har hänt sen sist. En hemresa, nytt år, flytt och massa mer. Det oviktigaste tänker jag inte ens försöka ta upp. Det skulle bli allt för mycket. Linda och jag har iallafall flyttat in i ett kollektiv precis bredvid slottsparken inne i Oslo. Det tar ca. tio minuter så är man i centrum. Helt ok.

I helgen kommer familjen och hälsar på. Mamma fyller ju 50 nästa vecka. Gammling! Eftersom det krockade lite för mig så kommer de hit istället för att jag ska åka hem.
Nästa vecka kommer nog inte bli så rolig. En väldigt speciell person för mig lämnar nämligen landet för att åka till Australien och plugga i tre år.
Bara tanken på det får mig att vilja avlida.

De närmsta dagarna kommer jag alltså att tillbringa till att njuta av tiden med personer som är viktiga för mig och som jag inte träffar så ofta.


Detta får bli avslutet på det här inlägget så kommer en fortsättning på allt i slutet av nästa vecka då jag har tid och ork igen. Men har man klarat att vänta i över en månad så klarar man nog en vecka till!


Tiden går alldeles för snabbt. Dags för mig att njuta av varje sekund!
Ett tips till er andra med. Njut medans ni kan!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Finally!!!!!!!!!!!!

2009-02-08 @ 04:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0