Trött

Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad som Efva gjort i ordning åt mig. Man har det rikitgt bra ibland! Eller ja, för det mesta! Det är så otroligt skönt att få slappna av en sväng. Den senaste veckan har det inte blivit så mycket av det. Jag har jobbat en hel del inklusive lördag så idag fick bli en otroligt slö dag.
På onsdag kväll fick jag iallafall ett avbrott och tröffade Christoffers föräldrar som är i Oslo någon vecka. Det var kul att få träffa dem en sväng och kul att de faktiskt tog sig tid och ville träffa mig. Hans bror och flickvän var också med. Den enda som saknades var Chris själv. Det blev lite konstigt och tomt. Jag saknar dig!

Men om exakt 28 dagar sitter jag på flyget på väg ner till Kuala Lumpur för två veckor i värmen och med världens bästa. Plus mammsen och pappsen! :) Jag lääängtar! Tre helger i Norge kvar. Det är inte mycket. Det är inte mycket!

Kommande veckan har vi varetelling på jobbet. Inventering alltså. Vi ska tydligen bara vara fyra personer som inventerar hela lagret på fyra dagar. På inventeringen i julas var vi väl cirka femton stycken och det tog iallafall fem dagar. Jag undrar hur det kommer att gå.

Under förra inventeringen blev jag så inne i det att jag drömde att jag scannade varor. I denna period pratade jag en hel del i sömnen och det var även då jag hade börjat träffa Christoffer och en natt sov jag över hos honom. Jag vaknade plötsligt av att jag sa "Nu har jag bara tvåhundra kvar!"
Chris vaknade självklart och frågade vad jag sa och av någon anledning skämmas jag alltid när någon hör mig prata i sömnen så jag vände mig tvärt om och sa "Ingenting!!!"
"Ligger du och teller nu Lina?"

Det har jag fått höta några gånger sedan dess.

Nu: fotmassage! Lyx!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0