Lådstädning

Den största anledningen till att jag åkte hem var för att gå igenom alla mina lådor med krafs jag har haft stående uppe på vinden. Det var mycket skräp men också mycket roligt.
Som barn hade jag dock en period när jag trodde att allt som fanns hade känslor. Detta gjorde att jag sparde allt. Och då menar jag verkligen ALLT! Jag har även alltid varit duktig på att tänka att "det här kan nog komma till användning någon gång" när det aldrig gjort det.  Detta gjorde uppgiften att gå igenom lådorna otroligt mycket jobbigare. Som tur var fanns det mycket roligt i dem med!




Rester från en hålslagare. Varför slänga när man kan spara i en hjärtformad burk?


Lite av servettsamlingen


"Här bajsar fiskmåsen som bara skrattar"
Ett av mina mästerverk!


Draperiet utav.. kapsyler.. heter dem så? :P
Ärvt av kusin Josefin


Gravida barbiedockan..   med bebis!


Det bästa: Alla gamla kärleksbrev, brev och kort.
Från Emma E: "Hej Lina. Jag undrar om du vill komma hem till mig någon dag. Du kan komma på mitt disco jag ska ha. Det är den 8 eller 18 november. Jag kommer inte rikitgt ihåg. Du kanske kan komma till mig imorgon istället?"



Gamla brev är det bästa!!! Man har sådana tankar som liten!

Det blev en hel del som fick bli kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0