Fullt upp

Om en ungefär en månad är det dags för mig att åka till Stockholm och sätta mig på planet till Malaysia. Får träffa både Chris, mamma och pappa på samma gång. Längtar!

Men innan jag får dra mig mot planet har jag två veckors av arbete att ta igen. Jag jobbar alltså just nu för fullt. Det blir en hel del långa dagar och efter 64 timmar på jobbet den här veckan blev det en väääldigt lugn helg. Så kommer det att bli fram tills jag åker för det är ungefär så mycket övertid jag måste jobba för att komma ikapp timmarna. Men jag klagar inte. Att ha möjligheten att åka till Malaysia i två veckor och ändå fixa så att jag får lön är otroligt bra.

Idag var jag iallafall ute och gick en sväng och sprang till och med lite! Jag är otroligt stolt! Har bestämt mig för att börja röra på mig igen. Iallafall lite!

Imorgon blir det sovmorgon. Jag ska på svenska ambassaden och hämta ut mitt pass pch den öpnar inte förrän tio!
Ändå blir det nog sängdags för mig snart. Trötter!!!

Hoppas alla mår bra där hemma eller var ni nu är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0