Då kör vi!

JA! Nu kör jag igång det sista försöket med denna eländiga blogg. Eller denna eländiga Lina kanske det heter?

Är för stunden hemma i Hudik. Har varit hemma sedan i torsdags men imorgon bär det av till Oslo igen. Skönt på ett sätt. Mindre skönt på ett annat. Jag är inte så peppad på att jobba just nu. Speciellt inte när hela min lediga vecka inte varit så ledig. Jag åkte ju nämligen hem för att till slut ta itu med alla mina tusen lådor jag så praktiskt fyllt med skräp och slängt upp på vinden. När man blandar allt från tomma batterier, rökelser och en massa papper så är det inte direkt det snabbaste att sortera. Men nu är jag iallafall helt klar efter att ha kastat innehållet i ungefär tio lådor. Pust!

Har dock lite skuldkänslor. Har knappt haft tid att höra av mig till någon alls medans jag varit hemma. Tiden räcker aldrig till. Jag hatar tiden! Fick iallafall träffa Linda och Sophie en snabbis. De drar ju iväg till Australien om mindre än en månad och vem vet när man får se dem nästa gång. Farmor har ju även fått en del tid. Tydligen allt för lite enligt henne själv.
Men JENNY! Läser du det här så vill jag att du planerar in så många dagar du bara kan i januari med mig! Och någon i jul!!!!!! Det är nästa gång jag kommer hem.

Idag har släkten firat farmors 85-ärsdag. Jag kan inte fatta att hon är så gammal min lilla farmor. Men äldre ska hon minsann bli! Vi åkte iallafall till Orbaden där de hade en god lunchbuffe och en helt otroligt efterrättsbuffe. Sånt med att vara nyttig funkar aldrig i Hudik. Tusan!

Kommentarer
Postat av: kusin josefin

man ska inte vara nyttig när man har semester, det hör liksom till. till jul vill jag också ha en stund med min favoritkusin, om hon hinner med det!

2009-08-12 @ 14:18:05
Postat av: Lina

Självklart kusin! Blir det i Kilafors jag får hälsa på då eller? :)

2009-08-16 @ 20:36:16
Postat av: Anonym

Jul och Januari, antecknar i kalendern. Men som du vet så jobbar ju jag på ett ställe där jag alltid måste vara när ingen annan vill så hur länge stannar du över Jul? =P Vi har snart möte där vi ska bestämma tider för Julhelgen så då är det bra om jag vet hur du och jag ska göra ;)

2009-08-17 @ 18:39:05
Postat av: Lina

Jag flyttar hem i mitten av december och sen är jag hemma i princip hela januari iallafall! Så jag har tid!

2009-08-17 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0