Angående Australien..

Det blev ju inte speciellt mycket från Australien här på bloggen då jag lade ut det mesta på facebook och sedan glömde resten. För att ta igen för det tänkte jag iallafall att jag kunde lägga ut några kort lite då och då bara för att. Så här kommer de första.
De här korten är från när vi var ut till St.Kilda som är ett ställe, en liten bit från centrum, med en massa små affärer, ett litet nöjesfält och en fin strand. Var ju där på vintern så det var rätt kallt. Jag tyckte det var helt underbart ändå så då kan man bara tänka sig hur det är i solsken. Lätt ett av favoritställerna.




St.Kilda pier. Melbourne i bakgrunden.


Shoppingkassar på stranden!


Havsråttan. Fulare sak får man leta efter. Som en råtta fast med ankfötter (små ankförret vill säga)


Några pingviner syntes tyvärr inte till. Men vi var glada ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0