American Apparel

Jag är en rätt bloggbesatt person. Som alla som känner mig vet så är jag en väldigt nyfiken person och hatar att missa när saker händer. Detta är nog också en av anledningarna till att jag läser folks bloggar. Jag vill veta om deras liv. Rätt sjukt egentligen. Att man sitter och läser bloggar som skrivs av människor man inte ens känner. Läser ju självklart mina vänner och bekantas bloggar med.
Iallafall så hittar man rätt många sidor och fina kläder som bloggläsare.


Den här gången tittade jag in på Lisaplace och föll för den här klänningen. Nej, jag är inte ens i närheten av den där kroppen men kläningen är så otroligt snygg. Och så jag. Svartvit. Vad annars? Jag är kär.
Men tyvärr finns inte American Apparel i Oslo och inte finns klänningen på internet heller. Jag har försökt övertala min käre pojkvän att leta upp butiken i Melbourne men han verkade inte så sugen. Förståeligt!
Jag antar att du bara förblir en dröm kära klänning. Fin är du iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0