Lugg eller inte lugg..

Ligger här och kan inte sova som vanligt när jag ska iväg någonstas. Jag drar alltid ut på packningen så att den blir klar några timmar senare än planerat vilket gör att jag aldrig somnar i tid och ligger vaken istället.
Just nu ligger jag och tänket på om jag ska klippa lugg eller inte. Ska klippa mig på onsdag och jag har varit sugen på lugg igen ett bra tag nu. Jag trivdes otroligt bra i lugg och tycker att mitt hår just nu är rätt tråkigt samtidigt som jag kan göra lite vad jag vill med håret nu och jag kommer ihåg hur jobbigt det var att få luggen att växa ut. Ush ush, dessa svåra val..
Kanske bara klippa upp det istället och få super mega volym? Hmmm...

    



 

      

  


Aja, nog med egobilder. Någon som har något råd? Peppra mig tack! :)

Nu ska jag försöka tvinga mig själv att sova. Skulle inte förvåna mig om jag sover över imorgon bara för att det absolut inte finns några andra biljetter kvar..
Mamma ska iallafall ringa och väcka.. jag har tur! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

=O kommer du hem idag???? Jag ska klippa mig om en timme och funderade precis på om jag skulle klippa lugg eller inte XD Du var megasnygg i lugg! Men du är alltid megasnygg så det är nog en smaksak :p Ring när du kommer hem!!! Pussar

2009-04-07 @ 08:02:35
Postat av: Jenny

Missa skriva namn datorn ^^

2009-04-07 @ 08:04:09
URL: http://missisu.blogg.se/
Postat av: kusin josefin

lugg lugg lugg!

2009-04-08 @ 09:12:58
Postat av: Carro

Lugg tycker jag :) Du var jätte söt i lugg. :) Fast det är du annars också, men blir lite extra när man tycker håret är tråkigt. Och luggen växer ju, men det är drygt att vänta på att den ska växa, men då får man sätta upp den medan :)

2009-04-11 @ 17:03:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0