Oslo är dött på Söndagar!

Linda var seg imorse. Blev några avsnitt gilmore innan jag bestämde mig för att göra något för att få slut på lateriet. Det blev en attack och sedan var Linda den som inte hade täcke längre. Fungerade det? Japp, hon var uppe inom några minuter! Jag är bäst! Eller djävulen själv enligt Linda.
Vi kom till stan lite sent och gick av vid nationalteatern. Nu har jag pusslat ihop några bitar av staden till en. Mycket skönt. Nu hittar jag lite iallafall! Inte som mästarn Linda men lute är iallafall bättre än inget!

För övrigt så är Oslo dött på söndagar. Brukar inte saker vara öppna jämt i större städer? Tydligen inte. Något enstaka ställe var öppet och några restauranger sen var resten stängt. Inte ens en öppen mataffär hittade vi. Kallt var det också så då vi till slut hittade något ställe med mat vi ville ha köpte vi take away och åkte hem. Jag åt indiskt och Linda kinesiskt. Söndagslyx.

Angående svullandet igår så lyckades vi inte rikitgt. Imorse låg en stor del av chokladkakan och bara stirrade på oss så det fick bli en svullhelg istället för dag! Men nu i veckan ska vi vara nyttiga!

Nu ligger Linda här bredvid och snarkar till lite då och då. Det börjar bli det klassiska varje kväll. Hon vaknar till då något roligt händer i gilmore eller om avsnittet är slut och hon ska klicka fram till nästa. Gilmorelåten verkar inte vara hennes favorit. Kanske för att jag börjar sjunga med varje gång? Kommer ihåg att det finns fler som ogillade det. Jag som tycker att jag har sån fin röst!


Nu ska jag somna in till gilmore. Kanske lyssna lite på en sömnpratande Linda?
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0