Ge mig!

Idag blir en vilodag. En väl behövd sådan. Förra helgen var det full rulle då mamma var här och i veckan har det inte heller blivit speciellt mycket fritid.
Förmiddagen har spenderats i sängen framför gilmore och en dator i knät. Med små avbrott för att gå till köket och hämta något att äta.

På datorn har jag suttit och kollat in lite saker på bluebox. Det är en av mina absoluta favoritsidor. Vore jag rik skulle jag köpa upp allt de hade. Vem behöver inte ett knivställ som ser ut som en människa, en bok om hur man förstör sina barn, en kakform som ser ut som en katedral eller shotglas i is? Allt finns på bluebox!
Voodooknivstället har jag trånat efter länge och jag är så fäst vid allt från "Anne Taintor serien".
Jag hittade funktionen "gör en egen önskelista" och klickade lite för att kolla hur mycket jag hittade. Även fast jag tyckte att jag var petig och valde bort mycket så blev listan inte direkt kort. Åh! Jag vill ha allt!

Här är några favoriter. Väldigt användbara enligt mig själv.

  
  
 

  
  



Voodoo knivställ (vill ha vill ha vill ha!), tandkrämslock, "osynlig" vägghylla, kakform som gör kakor med form av en katedral, bok med citat från kända personer, air freshener "someone was going to have to set a bad example" (Anne Taintor), "suicide" badpropp, genomskinliga skolådor, en rolig pysselbok, och en av många snygga laptopdekorer.

Det här är bara lite av all jag vill ha från bluebox. Cow parade kossorna är så fula att de blir otroligt snygga och jag vill bara ha allihop och en vallmohårtork skulle inte sitta helt fel.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0