Svullkväll!

Jobbet är slutat och svullet påstartat. Vi har laddat på ordentligt med två olika sorters glasser, popcorn, "kladdkaka" (chili´s style!!!), godis, choklad och fun light. Och justja, bröd med choklad i som blev över efter lunch.

Frågade Linda då jag kom hem om det blev någon middag ikväll. Nej sa hon och var seriös. Jag åt iallafall lite nudlar. Klappa på ryggen. Nu har vi provar kladdkakan.. yummie.

Lina: "Den blir inte lika rinnig då den har stått en stund men jag gillar den rinnig"
Linda: "Ja jag med, men det är bara det att jag mår så illa"
Lina: "Ja jag med" och tar en godis ur påsen

hur ska denna kväll sluta??



Har testan brandvarnaren nu btw. Funkar finfint! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0