Sovmorgon!

Idag var jag ledig och det betydde sovmorgon! Ändå vaknade jag vid 10 av någon anledning. Fast blev kvar i sängen framför gilmore två timmar till. Sedan blev det dags för mig att dra mig in mot staden och kolla in den lite mer. Det blev en sväng på Karl Johan, en känd gata i Oslo med mycket shopping och saker. Hade aldrig varit där förut så jag passade på idag.

Jag började med att leta efter en sportaffär för att kunna köpa ett par extra volleyshorts men det var lättare sagt än gjort. Det verkar inte om om det sportas så mycket här i Oslo. Gick runt och kikade i lite andra affärer medans jag letade. Det tog två och en halv timme innan jag äntligen hittade en sportaffär. Överlycklig gick jag in för att några minuter senare komma ut väldigt besviken utan någon påse med träningskläder. Jag fick bli utan mina shorts idag. Får ge mig ut på jakt igen nästa gång jag är ledig!

Efter några timmar på Karl Johan mötte jag upp Linda som kom från jobbet och vi åkte hem och åt. Kom fram till hur väldigt osociala vi är. Hur det nu går i en etta. Vi kliver upp, jobbar, åker hem, äter framför varsin dator, kollar på lite gilmore (just nu) och sedan sover. Men än så länge funkar det bra!

Imorgon ska vi nog titta på en film efter jag jobbat. Vi har ju svulldag imorgon!!! Längtar. Dagen ska utnyttjas väl! Glass, kakor å massa annat gött! Blir brare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0