Shoppingen

Nej, jag flyttade inte till Oslo för att shoppa men nu var det faktiskt så att jag behövde en bättre jacka att ha nu då det är kallt men inte kallt nog för vinterjackan. Sen var det lite saker jag tänkt på att köpa ett tag. Men nu blir det paus frå¨n shoppingen ett tag. Jag SKA hålla mig! Det blev iallafall en jättemysig mössa som jag bara vill ha på mig jämt, en skinnjacka, ett par skor (kolla in insidan) och en klänning. Allt höstigt och trevligt. Jag gillar den här tiden på året. Det börjar bli lite kallt och man får börja klä på sig och sitta inne med en kopp varm choklad!

Här är iallafall lite bilder på det jag köpte:
    


Nu ska jag iväg på jobbet. Jobbar12-20 idag. Efter det blir det volleybollträning. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, Lina vad fint allt var, DU blidde jättefin i allt :D Längtar efter dig, när kommer du hem?!?!?

2008-09-18 @ 20:29:28
URL: http://missisu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snygga inköp! Duktigt :)

2008-09-21 @ 01:15:31
Postat av: Sara

Jag älskar skorna! Var kommer de ifrån? :)

2008-09-21 @ 20:30:20
URL: http://sarakeisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0