Pust!

Frust, stön! Andra volleybollträningen. Tråkigt nog är laget inte det största. Förra året var de tydligen runt 20. Nu är de inte ens hälften. Blir nog inte så svårt som jag trodde att ta sig till startsexan. Vore ruggigt roligt!
Träningen idag var helt otroligt jobbigt. I princip så spenderade vi två timmar till att springa lite och hoppa resten. Block smash block smash. Fick även typ sendrag i vadorna varje gång jag skulle hoppa. Lilljobbigt! Fast en otroligt givande träning!
Längtar redan till nästa nästa träning, Som tur är behöver jag inte vänta så länge. Ska träna redan imorgon. Dock utan tränare. Han vi haft nu de två träningarna jag varit med på tränar ett annat lag och kommer max ha tid för oss en gång i veckan. Det suger! Han är hur bra som helst! Men bättre lite än inget alls.

Nu ska Lina sova. Halvdöd!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad roligt för dig Lina (inte att du är halvdöd utan att du är så nöjd med träningen)! Du har flyt just nu, jättekul!

2008-09-11 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0