Pearl Harbor

Det blev filmen Pearl Harbor igår. Jag hade aldrig sett den förut så nu var det dags! Som många sagt var den mest fokuserad på kärlek än på själva händelsen. Men jag gillade blandningen händelsen och kärleken. Något jag däremot inte gillade var klippen med japanerna. Hade man inte kunnat hitta någon bättre skådespelare än så? Just de klippen fick mig att känna som att jag tittade på komedi vilket det absolut inte var. Mycket bra film iallafall!

Idag jobbade jag bara till fyra. Då åkte jag hem och donade lite medans jag väntade på Linda. Då hon kom hem åt vi blodpudding och gav oss sedan ut på promenad. Jag fick för mig att ha en vattenfylld flaska i varje hand för att få lite men träning i det hela. Kände mig som värsta coolingen där jag gick med mina petflaskor. Om det gjorde någon skillnad eller ej vet jag inte. Jag kände mig duktig iallafall och Linda fick något att skratta åt! Alltid roligt när man kan få andra människor att le ;)

Nu är bloggdoningen klar. Iallafall för stunden. Det var ganska roligt att pyssla med så jag får se hur länge jag orkar hålla mig ifrån att dona lite mer.

Mitt högskoleprov har nu blivit flyttat till Hudik och jag ska till tandläkaren hemma den 22:a oktober. Blir nog hemma runt en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0