Jag har fått jobb!

En dag av jobbsökande tog det. Visst, det är nog inte det bästa jobb man kan få men det är fortfarande ett jobb. Som drar in pengar. Som gör att jag kan betala hyra. Vilket är bra!
Intervjun gick på 10 minuter och sen fick jag jobbet. Jag blev så glad och virrig at jag glömde att fråga vad jag får i lön. Nu vet jag en kär liten far som suckar då han läser det här. Men det löser sig! Pengar får jag iallafall!
Jobbet är på Spar, en mataffär, i Nordstrand som ligger 5-6 minuter med bil från där vi bor. Med buss kanske det blir lite längre då man måste göra ett byte.

För stunden är jag iallafall väldigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad kul! grattis =)

2008-09-04 @ 14:15:55
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Kattis

Grattis till jobbet.

Är du över 18 år så får du nog närmare 100 kr/timma.

Ha det gott!

2008-09-04 @ 14:15:56
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0