Helg!

Den här veckan försvann lika snabbt som den började. Ändå är jag ganska sliten och det ska bli jätteskönt med lite ledighet! Fick dock ett bra slut på arbetsveckan. Enligt en viss person på jobbet är jag pen fick jag veta då jag var på väg hemmåt idag. Tittade frågande och fick förklarat för mig att det var söt eller vacker. En liten boost för självförtroendet inför helgen sådär :)

Imorgon ska Linda och jag ta en liten tripp till hemlandet och inhandla kött innan mamma kommer och tar Vickan ifrån oss. Efter handlandet plockar vi upp kära moder som liftar med vänner från Hudik. Jag fick ledigt på måndag så vi kunde få umgås lite då hon ändå är här. Sen tar hon bilen och beger sig hemmåt.

Har inget mer direkt planerat för helgen. Får helt enkelt se vad det blir.

Fick ännu ett vykort idag. Denna gång från moster och morbror i Kilafors. Man tackar man tackar! Dock var det inte det enda i brevlådan. Där låg även vår första räkning. Den där himla tv-räkningen. Men gubben hade fixat lite åt oss iallafall så vi behöver bara betala för tiden vi bor här och inte för ett fullt halvår. Blir 550 istället för 1000, så räkningen var iallafall lite bra.

Nu blir det hänga upp tv'ätt sen sooova! Sängen skriker efter mig!
Fast först lite Gilmore. Avsnittet med bop it närmar sig!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0