Gymmat

Idag bidde det en sväng till gymmet efter jobbet. Skönt att få anstränga sig lite! Men tyvärr blev det inte så länge. Ville inte äta innan jag tränade så det blev på en mage med ett ynka litet äpple i. Men lite svettdroppar blev det iallafall. Sen kom det nå småpojkar til gymmet och gjorde det där klassiska gå-runt-och-köra-ett-lyft-på-varje-redskap och då blev jag lite less och gick hem och åt upp mina indiska rester istället. Mycket bättre! Lyckades även äta hela middagen utan att spilla. Stora framsteg!

Imorgon börjar jag vid fyra och jobbar till åtta. Det blir en skön dag. Tror att jag ska säga upp mig imorgon också. Jag vill inte jobba kvar, behöver åka hem till Sverige en sväng och har en månads uppsägningstid. Problemet är att jag fortfarande inte fått skriva på något kontrakt för chefen inte varit där än. Men det löser sig förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt att läsa hur ni har det :) Har läst både din o Lindas blogg nu :P

Saknar er!

2008-09-16 @ 00:24:26
Postat av: Jenny

Uhäää!! Gud så jag saknar dig! Glad jag blir att du bloggar iaf! Har Sofie någon blogg också?!?! Miss you to(o?) lär mig aldrig när det ska vara ett eller två o i det där dumma ordet. Jag har också börjat blogga igen ;) men har en ny nu ---> missisu.blogg.se ;) Hör av dig när du kommer hem!! Pussar

2008-09-16 @ 11:20:33
Postat av: Annapanna

haha, du är rolig du! Jobbat en ynka vecka och ska redan säga upp dig! :D Jag är så stolt........ ;)

2008-09-16 @ 20:48:01
URL: http://www.annasigvardsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0