Det får duga

Nu har jag donat och trixat länge nog. Det här får duga tills jag orkar göra en fin header. Gjorde en jag tyckte ganska mycket om först. Men sedan märkte jag att fyrklövern jag tagit och använt ganska mycket var centerpartiets symbol. Ooops. Jag borde kanske vara lite mer insatt än så? Det gjorde iallafall att jag inte riktigt ville använda den så nu skiter jag i det här en liten stund!

Idag blev en innesittardag. Vi hade tänkt gå på promenad men det blev inte av. Det närmsta vi kommit till ute är hallen. Vi har inte ens varit ute på balkongen idag. Men sådana dagar kan vara bra sköna ibland!
Nu blir det nog lite filmkik. Det vill säga om någon av oss orkar välja film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0