Dammsugare tack!

Bor man två i en etta blir det snabbt smutsigt. Det har vi iallafall märkt nu. Efter två veckor låg det damtussar i hörnen och smuts lite överallt. Smått galen på att det knastrade under fötterna då man tog minsta lilla steg, hämtade jag sopen. Dammsugaren vår hyresvärd lovat oss har vi inte fått än. Jag hade inte insett tidigare att vår sop såg ut som den gjorde, elle ja, var så liten som den var. Måste sett bra roligt ut när jag kröp där längs golvet i hela lägenheten men denna lilla handsop. Bättre blev det iallafall!


Kära hyresvärd, ge oss vår dammsugare!

Kommentarer
Postat av: josefin

nu blir du i alla fall tvungen att komma till gävle snart. för vi har rock band-spelet i vår lägenhet.

2008-09-19 @ 11:24:00
Postat av: Gunilla

Bra att du städar nu när jag ska komma!

2008-09-19 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0