Dålig humor eller roligt språk?

"Hei Lina. Takk  for meldingen. Da Hører jeg fra dere når dere nærmer dere. God tur till oslo. Vi sees"

Detta stod i ett meddelsande jag fick från Hedda, vår hyresvärd, då vi var på väg.
Dere dere dere.. hahaha. Linda och jag tyckte detta lät mycket roligt och jag gick och småfnissade åt det hela dagen. Är det vi som har dålig huror eller är norska ett väldigt roligt språk?

Om ni tycker att det är vi som har dålig humor ska jag göra ett ytterligare försök till att övertala er att det faktiskt är norskan som är rolig.
Vet ni vad snabel-a heter?...... Alfakrull!!!!!
HAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Anna Sigvardsson

Alfakrull!!!!!!!!!!!!! muhahahhahaahhahahahahah

2008-09-07 @ 10:35:21
URL: http://www.annasigvardsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0