Sova kan jag minsann!

Igårkväll skämtade jag med Linda om jag behövde ställa klockan då jag skulle vara inne i stan 13.30. Hon svarade "ja!" och jag ställde klockan på 11 bara för att. Då jag idag vaknade av alarmet klockan 11 blev jag tacksam att jag ställt det. Oftast brukar jag iallafall vakna till då Linda går till jobbet men inte idag inte! Skönt var det att sova iallafall!

Mamma påminde mig då jag pratade med henne att jag skulle gå och kolla posten så jag gjorde det idag. Där väntade tre gratulationskort. Trevligt trevligt :)

Sen bar det av in till staden där jag mötte upp Thomas som åkt från Sandefjord för att ge mig lite saker jag skulle ta med hem åt honom. Vi vandrade runt och letade efter någonstans att äta där det var någorlunda billigt. Lättare sagt än gjort. Jag hittar inte så bra här än märkte jag. Till slut blev det mackor och sen en sväng upp på operan. Blev en väldigt trevlig eftermiddag!

Linda fick sitt skattekort idag. Själv fick jag ett brev från arbetsförmedlingen?! Jaja, jag hoppas mitt kommer snart. Jag får väl skylla mig själv att jag fyllde i att jag skulle stanna längre än ett halvår. Men men, någon gång lär det väl komma iallafall!

Fick ett kort av Patric idag då jag sa att jag saknar min volleyboll han lånat och aldrig gett tillbaka. Han fick stränga omhändertagningsregler för den som han verkat följa.


Ibland blir man förvånad!
Dock la sig förvåningen snabbt då jag fick höra att kortet togs för flera månader
sedan och att min mest älskade ägodel förmodligen ligger i en källare någonstans..



Nu sova, imorgon blir det städdags för på fredag kommer ju familjen! :) Man kan ju alltid låtsas att vi har det rent! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0