Träningsmatch

Idag hade vi träningsmatch mot ett annat volleybollag. Det gick väl inte så bra. Eller för laget gick det ok men för min egen del inte alls. Serv och anfall är något jag altid haft ganska lätt för men inte nu längre. Kanske för att jag h¨ller på att ändra teknik. Hoppas det iallafall. Allt gick iallafall kasst för mig och de två sista seten fick jag spela höger. Till skollnad från vänster som jag brukar spela. Konstigt nog gick det faktiskt bättre för mig på högersidan. och nu ska jag även spela höger på matchen. Som är snart.. iiih. Sjukt nervös är jag samtidigt som det ska bli så otroligt roligt. Jag har iallafall hamnat i ett superbra gäng och jag trivs!

Sitter och kollar på tågbiljetter tillbaka till Oslo från Hudik nu. Vet inte riktigt när jag ska åka hem. Som vanligt har jag beslutsångest och vet inte vilken resa jag ska boka. Jag väntar tills imorgon. Då SKA jag boka!

Nu blire hänga tvätt å sen sängen.
Saknar alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0