Skype

Tack vare Jenny sparkade jag mig själv i arslet och skaffade skype. Ikväll hade jag mitt första samtal med mamma. Det fungerade hur bra som helst med ljudet och det bästa är att det är gratis! Så ni som vill ringa men kanske inte betala den där dyra telefonräkningen, skaffa skype! Då kan vi prata hur mycket vi vill!!! Skaffa det nu people!

Och till Jenny. Jag hittade inte dig då jag sökte. Kan du vara snäll och leta upp mig? :)


Nu blir det sängen. Lång dag idag. Godnatt alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: UB

Vilka fina bilder !!!

2008-10-09 @ 13:31:56
Postat av: Jenny

Hej sötnos! Det är inte så konstigt att du inte hittat mig för jag har inte köpt något headset än så jag har inte skapat själva kontot än heller men lovar och svär att skaffa fort nu och logga in och spåra upp dig ;)

2008-10-14 @ 23:33:44
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0