Matchen

Blir ett volleyinlägg. Jag ska försöka hålla det kort!

Matchen började inte så bra med ett 6-0 underläge. Men efter det började saker fungera och spelet blev riktigt bra och vi kunde vända till en 25-21 vinst. Med två block och några bra anfall är jag nöjd! Dock blev inte mitt andra set jag spelade fullt så bra. Det blev iallafall en vinst med 3-1 och jag fick spela två av fyra set. För min första match med laget är jag nöjd. Var ju även typ min första gång som höger vilket också kändes väldigt bra. De senaste träningarna har jag krånglat på vänsterkanten utan några framsteg som helst och på ågot sätt lossnade det lite halvt på högerkanten. Skönt! Mycket roligt att vara på planen igen iallafall! Dock knepigt med ett nytt lag. Fast ett väldigt trevligt nytt lag!


Mitt nya lag!

Kommentarer
Postat av: Fluppan

Grattis till vinsten! Vad roligt att det verkar gå bra för dig! :) Hoppas du håller koll på oss på hemsidan när vår säsong börjar.

Kram från Flupp.

2008-10-06 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0