Magont

Nu bär det snart av in mot staden för att möta upp laget. Imorgon är det dags för vår första "kamp" och jag är nervös. Jag ska gå höger! Tror aldrig jag gjort det förut? Jaja förhoppningsvis går det bättre än igår iallafall. Men jag lyckas ändå inte lugna min mage. Den bara kniper av nervositet. Jag kan bara tänka hur jag kommer känna imorgon under uppvärmningen. Men det blir roligt!

Linda lämnar jag själv under helgen. Hoppas hon inte river stället ;)


Alla får ha det så bra så hörs vi på söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin din blogg blev! Hoppas matchen går/gick bra! Håller på och laddar ner skype nu jag har du det? kramis

2008-10-04 @ 13:18:50
URL: http://missisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till i helgen!!

2008-10-04 @ 15:16:11
Postat av: U-B igen.....

Lycka till i helgen!!!!!

2008-10-04 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0