Konstigt uppvaknande

Imorse vid halv 8 vaknade både Linda och jag av att vi hörde en Takidalåt från någonstans i lägenheten. Ingen av oss hade den på telefonen och min klockradio var inte igång. Vi blev väldigt förvirrade och började fundera på var musiken kom ifrån. Det började närma sig gränsen till läskigt då jag kom på att det säkert var Thomas moboil som han gett till mig för att ta hem på lagning i Sverige. Mycket riktigt så var det den. Vi kunde slå av alarmet och somna om.

En och en halv timme senare ringde de dock från Lindas jobb och hon fick stressa iväg som vanligt. Så nu är jag här själv i lägenheten. Tänkte börja städa nu och göra det lite fint! Kanske även knäppa lite kort på lägenheten om jag hinner!
Sen blir det träning. Ikväll sitter jag även vakt så det blir runt 4 timmar på hallen.

Nu skriker dammsugaren efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0