Hemlängtan

Idag pratade jag med mamma en sväng på msn. Det var inte en speciellt lång konversation och vi pratade inte om något direkt speciellt. Eller jo, hon nämde Pilen. Det vår då hemlängtan började komma. Jag saknar min lilla sura kisse med sina humörsvängningar och bestämda blickar. Jag vill vara hemma och mysa med honom! Det är otroligt hur mycket man kan sakna ett litet djur. Sen vill jag också bara vara hemma och mysa med familjen och träffa släkten. Äta tårta och småprata lite.
Men på fredag så kommer dom hit! Kanske är därför jag fått hemlängtan, för jag vet at de ska komma. Kan ju bli så. Det ska iallafall bli skönt att träffa dem. Sen åker jag hem med dem så på måndag kväll är det jag och Pilen som intensivgosar, vare sig han vill det eller inte. Så det så!

Linda var ledig idag så vi tog oss en promenad till mitt jobb för att lämna tillbaka nycklarna och mina arbetskläder. Skönt att veta att man slipper sur-Björg i framtiden! Nu hoppas jag bara at mitt skattekort kommer snart så jag kan få lön. Det börjar behövas!


Jaja sova nu, det är en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får väl se vad han vill! Fast jag tror han kommer att bli väldigt glad att få träffa dig, jag tror han saknar dig också.

2008-10-14 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0