Här bor vi!

Idag tog jag äntligen lite kort på vår lägenhet. Men vi har ju bara bott här i en och en halv månad. Vadå seg?
Så här ser vårat hus ut iallafall. Pilen pekar på vår terass.



   

Sen lite ifrån inne i lägenheten. Jag var duktig och städade idag och var tvungen att "veckla ihop" våran bäddsoffa för att komma åt att dammsuga ordentligt. Detta var första gången sen vi kom hit som jag har sett soffan som en soffa och inte säng. Detta kort är alltså lite av en bluff men jag tänkte att ni skulle få se hur det KAN se ut!
Sen förklarar sig bilderna bra själv. Kök, badrum, hall liksom!



  

   



Ja, här spenderas den tid som inte är träning eller jobb. Som ni frmodligen förstår kan ni klicka på bilderna för att göra dem större!

Vad snabbt det går att vända på dygnet förresten! Imorgon blir det uppe med tuppen!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Var så längesen jag läste era bloggar. Funderar på att skaffa en så ni kan läsa om mina samma rutiner som pågår här :P

Längtar till freda :D :D :D

2008-10-19 @ 01:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0