Det är över nu

Min sista dag gick ganska snabbt vilket var väldigt skönt. När klockan var åtta gjorde vi en snabb stängning och jag kunde går därifrån med ett leende på läpparna tjugo minuter senare. Skönt!
De två sista dagarna fick jag även sällskap av Linda på väg till jobbet. Mycket trevligare än att gå själv!

Svullkvällen blev ganska osocial med oss sittandes med varsin dator och Grey´s anatomy i bakgrunden. Sex and the city har vi tittat klart på nu. Så nu hoppas jag att pappsen kommit ihåg att köpa Desperate Housewives åt mig nere i KL.. hoppas!

Ikväll såg jag även att jag tagit med mig Theme Hospital till Norge! Tror det är Dennis spel men nu har jag det iallafall :P Jag hade glömt bort hur otroligt roligt det spelet varoch fatsnade självklart. Men efter en stund var det speletstur att fastna och då jag "bara skulle testa lite" och inte sparat något gav jag upp. Får börja om någon annan dag. Jag läre väl ha lite tid nu då jag är arbetslös. Hoppas på att hitta jobb snabbt!


Receptionistens meddelanden som

Vi ber patienterna att inte spy i korridorerna
och
Ett meddeland etill alla patienter: ni har väl inte glömt kreditkortet?

gör spelet så sjukt roande. Jag skulle kunna sitta hur länge som helst.
Och det är tydligen vad jag gjort. Sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar verkligen det spelet! Hade glömt bort det men det är ju hur kul som helst! Måste se till att få ner det till Uppsala.. :P

2008-10-13 @ 21:12:37
URL: http://sarakeisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0