Till mamma

Det här inlägget är till mamma för att bevisa att vi faktiskt kan laga mat om vi vill. Lusten finns inte där så ofta bara. Pasta med pepparstek, oliver och soltorkade tomater. Blev inte så pjåkigt. Fast den är jag just nu inne i en soltorkadetomaterfas och skulle i princip kunna äta det med gröt.. hmm, det har jag inte testat än. Interesting..



Mamma åker för övrigt hem från KL imorgon. Ush så avis jag varit på henne under tiden hon varit där nere. Något jag däremot inte är så avis på är hennes dygn på resande fot som väntar. Hoppas du får en bra hemresa mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

oj så imponerad jag blir, ser fram emot nästa helg. Nu är jag på KLIA och har checkat in, pappa och jag ska ta en currypuff innan jag ska på planet, vi hörs imorron kväll Kram

2008-11-17 @ 11:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0