Söndags.. pepp?

Åter igen är det söndag kväll och här ligger Linda och jag i sängen med en varsin dator och en serie igång på tv:n. Idag är det Greys Anatomy.
Imorgon påbörjar jag min tredje vecka på Outlet One och jag bara önskar att jag visste hur länge jag blev kvar. Jag gillar faktiskt jobbet och trivs bra med de flesta jag arbetar med. Tyvärr blir det nog bara två veckor till så den här veckan borde jag nog börja söka fler jobb igen. Ush, jag gillar det inte. Kan man inte bara få ha ett jobb man trivs med och vara fast anställd där och tjäna skitmycket pengar på det? Det skulle jag tycka om!

Igår var det volleyboll och jag sov över. Som tur var kunde de hämta mig och sedan blev det fyra timmar i bil innan vi var framme i Kristiansand där vi skulle spela. Matchen blev jämn men tyvärr förlorade vi med 3-0. Ändå var matchen väldigt rolig och då vi endast var exakt antal för att kunna spela så fick jag spela hela matchen!

Idag blev en slödag som vanligt. Legat i sängen hela dagen och typ halvsovit. Det behövs sånna dagar ibland. För mig behövs de ganska ofta tydligen. Men alla vet väl redan hur mycket jag tycker om sömn.
Shopping är också något jag gillar mycket. Linda och jag har nu därför stillat vårt shoppingsug och spenderat en del av vår lön. Det blev en hel del nya saker. Varav typ hälften var lika. Det är nästan lite jobbigt att vi båda tycker om typ exakt samma saker. Tur är det iallafall att vi inte blir sura på varandra då vi köper samma saker. Ja då skulle det vara krig för jämnan här hemma i lägenheten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0